Nye lokaler med rom for vekst

Etter mange suksessrike år i Myrens Verksted, har Loyalty nå flyttet til nye, større lokaler i Maridalsveien 323, sentralt plassert på toppen av Nydalen. Flyttingen handler om mer enn bare fysiske kvadratmeter – det handler om rom for vekst, innovasjon, og kulturbygging.

Hvorfor flytte?

«Loyalty har vokst mye både i antall kunder, ansatte og virksomhetsområder de siste årene. Med nye satsninger, har behovet for større og mer effektive arbeidsflater blitt stadig mer presserende. Den nye plassen gir oss den oppgraderte infrastrukturen vi trenger for å holde tritt med vår ekspansjon, samt en arealplan som muliggjør mer effektiv samhandling mellom avdelinger og kompetanseområder i Loyalty-gruppen», sier daglig leder i Loyalty AS, Rune Larsen.

Rune Larsen, daglig leder i Loyalty AS.

Vi har behov for skikkelige fasiliteter når man holder Norges beste salgsskole!
— Rune Larsen

«Maridalsveien 323 er veldig sentralt med Ring 3 tett på, og gode kollektivmuligheter i nærheten, noe som gjør at det enkelt for ansatte og kunder å komme seg til oss» fortsetter han.

Synergier i fokus

Christian Habbestad, daglig leder i Loyalty Customer Service bemerker «Vår flytting til nye lokaler åpner dørene for økt samhandling og synergier mellom ulike kompetanse- og tjenesteområder. Vi mener dette vil være med på å forbedre kvaliteten på tjenestene vi leverer og samtidig skape et mer dynamisk og effektivt arbeidsmiljø».

«I tillegg til hovedområdene våre for kundeservice, møtebooking og salg, har Spike Venture, som investerer i og bistår startup-selskaper med vekstaktiviteter og strategisk rådgivning fått en egen sone der ansatte i porteføljeselskapene kan benytte seg av egne kontorplasser i et co-working space

Assento, som tilbyr Search & Selection og rekrutterer kandidater til hele Loyalty-gruppen og mange av dens kunder har også egne plasser til disposisjon for å kunne være tett på miljøet. På plass er også gruppens nyeste satsning, Rumbl, som spesialiserer seg på digital markedsføring for SMB-markedet.

Christian Habbestad, daglig leder i Loyalty Customer Service.

Fullt fokus bak lydtette glassvegger.

Rom for spesialisering og samhandling

«De nye lokalene gir oss rom til spesialisering i enda større grad, med definerte arbeidsområder for hvert team og fagområde. Samtidig har vi store, åpne flater som fremmer bedre samhandling, slik at vi kan knytte det beste fra hver avdeling tettere sammen i en praktisk arbeidsdag» sier Larsen.

Arbeidsplassen vi bygger selv

«I Loyalty har vi alltid satt pris på å "gjøre alt selv". Dette styrker eierskap, bygger kultur og lagånd blant våre ansatte. Det innebærer å få litt skitt under neglene og bidra med fysisk montering og oppsett av alt fra bord og stoler, maskiner og utstyr. På den måten får vi det akkurat slik vi ønsker det og det blir en god og sosial dugnad blant ansatte, noe som også er et friskt pust fra daglig drift» fortsetter Habbestad.

«Det aller meste av flytting, montering og oppsett ble gjort over en langhelg på forsommeren. Vi setter utrolig pris på innsatsen og timene som ble lagt ned av våre ledere i denne prosessen. Det vitner om et sterkt eierskap og stolthet over egen arbeidsplass!»

I Loyalty har vi alltid satt pris på å gjøre “alt” selv
— Christian Habbestad

Fra tidlig befaring under ombyggingsprosessen.

Etter innflytting.

Mer enn bare arbeid

«Utover et stort løft i infrastruktur, forbedring av lysforhold og ventilasjon, mer moderne teknologiske løsninger på møterom og generell standard, har Loyalty også investert i et større og bedre gamingrom for de øyeblikkene når man trenger en pause og avkobling. Videre har vi fått en solid oppgradering av «loungen» som er hyggelig for både våre kunder som besøker, og ansatte som fortjener den beste rekreasjon med en kopp kaffe» sier Larsen.

«Kantinen, som har et utmerket og variert tilbud av varmmat, supper, salater og brødmat er også et stort pluss».

I førersetet på gamingrommet.

Noe for enhver smak.

Ingen begrensninger, kun muligheter

«Flyttingen er et viktig kapittel i Loyaltys historie, og vi ser frem til de nye mulighetene dette åpner for oss. Rom for vekst, i ordets rette betydning. Tilbakemeldingene fra ansatte, kunder og andre besøkende har utelukkende vært positive» sier Habbestad.

«Vi ønsker nye, gamle og potensielle kunder, leverandører, partnere og ikke minst ansatte hjertelig velkommen til Loyaltys nye storstue!» avslutter Larsen.

Forrige
Forrige

Å komme rett ut for hoppkanten - Spike Venture x Loyalty

Neste
Neste

Møtebooking: Varme leads vs. cold calling