Vi lover ærlighet, forutsigbarhet og høy kvalitet

En nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking og salg

Med over 30 års erfaring har Loyalty bygget et solid fundament basert på kvalitetsleveranser og nære kundeforhold. Vårt mål er å hjelpe bedrifter med å styrke sine kunderelasjoner og optimalisere driften gjennom skreddersydde løsninger. Vi har kontorer i Oslo, Drammen og Stockholm, og vårt dedikerte team på over 400 ansatte jobber målrettet for å sikre gode resultater for våre kunder. Enten det gjelder teknisk support, møtebooking eller økt salg (såvel B2C som B2B), tilbyr vi fleksible og kostnadseffektive løsninger som tilpasser seg kundens behov. Loyalty er stolte av å være en trygg partner for noen av Nordens største selskaper, og vi tar samfunnsansvar ved å hjelpe unge mennesker ut i arbeidslivet og gir muligheter til alle som ønsker å vokse med oss.

Vi har kontorer i Oslo, Drammen og Stockholm med over 400 ansatte

Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og startet virksomheten allerede i 1995. Du kan besøke oss i Maridalsveien i Oslo, på Gyldenløve Brygge i Drammen og på Solna Torg i Stockholm.

Selskapsinformasjon

Loyalty AS org.nr. 935 431 557

Loyalty Customer Service AS org.nr. 915 379 761

Loyalty Nordic AB org.nr. 559069-2314

Redelighet

Vi tar ansvar, handler med integritet og holder det vi lover. Loyalty skal alltid kunne stå for det vi sier, og det vi gjør.

Trygghet

Trygghet bygges gjennom handling og holdning. Hos Loyalty skaper vi en arbeidsplass hvor ansatte trives, føler seg verdsatt og kan yte sitt beste. Våre kunder skal oppleve trygghet gjennom kvalitet, presisjon og pålitelighet.


Struktur

God struktur er nøkkelen til å forvandle potensial til prestasjon. Loyalty lykkes med tydelige mål, innarbeidede rutiner og et sterkt fundament for kvalitet. Struktur er ikke bare hvordan vi jobber – det er vår måte å sikre varig verdi og vekst for mennesker, selskap og samfunn.

 

Visjon

Vi forvandler potensial til prestasjon. Med kvalitet i alt vi giør skaper Loyalty varig verdi og vekst for mennesker, selskap og samfunn - i dag og for fremtiden.

Misjon

Vi lytter, forstår og handler. Gjennom aktivt salg og innsiktsfull dialog sørger vi for at våre kunder når sine mål. Vi informerer tydelig, betjener med engasjement og løser problemer raskt og presist. Vårt arbeid beskytter og styrker merkevare og omdømme, og sikrer langsiktig suksess.

Åpenhetsloven

Åpenhetsloven er en viktig lov som sikrer åpenhet og innsyn i norske virksomheter. Formålet med loven er å fremme virksomheters respekt for menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt sikre allmenheten tilgang på informasjon

Ifølge åpenhetsloven har norske virksomheter en plikt til å gi innsyn i dokumenter og informasjon som er tilgjengelig for offentligheten, med mindre det er unntak på grunn av blant annet personvern, forretningshemmeligheter eller nasjonal sikkerhet.

For norske virksomheter er det flere tiltak man kan implementere for å sikre at man følger åpenhetsloven og opprettholder en høy standard for åpenhet og innsyn. Se vår redegjørelse for hvordan Loyalty arbeider med dette.

Redegjørelse 2024

Redegjørelse 2023

Redegjørelse 2022

Kontaktperson for relaterte henvendelser:

Johannes Wike : e-post

Logo for Godkjent Callcenter
Logo for ANFO. Annonsørforeningen er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere.
Logo for Finanstilsynet, den finansielle tilsynsmyndigheten i Norge, med et emblem av et skjold med en løveholdende et kors, overlagt med en kongekrone.
Bildet viser en plakat med teksten Norges beste Arbeidsplasser, Great Place To Work, Norge 2022.
Bildet viser en plakat med teksten "Norges Beste Arbeidsplasser" øverst, og en rød boks med teksten "Great Place To Work" nederst, sammen med teksten "Norge 2023".
Skilt med tekst: "Norges Beste Arbeidsplasser" og "Great Place To Work" samt "Norge 2024".
Et sertifiseringsmerke for Great Place To Work i Norge, for perioden desember 2023 til desember 2024.
Bilde av en plakat som sier 'Norges Beste Arbeidsplasser', med logoen til Great Place to Work og teksten 'Norge 2025'.
Ung mann med lyst hår som står foran grønne planter, iført en lys blå genser og hvit skjorte.

HR

Johannes Wike

HR-ansvarlig

E-postLinkedIn

Et portrett av en smilende mann med lys hud, lett åpen hvit skjorte og mørk genser, som står utendørs foran et tre med grønne blader, i høstfarger.

LEDELSE, RÅDGIVNING

Rune Larsen

Daglig leder i Loyalty AS

E-postLinkedIn

En mann med kort, mørkt hår og skjegg, iført en mørk blazer og hvit t-skjorte, smilende, utendørs med høstfarger og trær i bakgrunnen.

LEDELSE, KULTUR

Christian Habbestad

Daglig leder i Loyalty Customer Service AS

E-postLinkedIn

Bildet viser en mann i svart dress med hvit skjorte og stripete slips, stående mot en lysegrå bakgrunn.

LEDELSE, KOSTKONTROLL

Jørn Rossing

Daglig leder i Loyalty Drammen

E-postLinkedIn

SNAKK MED OSS